savnehring

Alla inlägg den 10 juli 2012

Av Sav - 10 juli 2012 13:16

Idag blire Kg igen, asvarmt så nu är de sommar på riktigt

måste börja packa inför gbg idag också, eller iallafall göra en lista, gör jag inte en lista blir de kaos för mig eftersom jag är rätt slarvig av mig, eh..

-

 3 Saker ni kanske inte visste om mig
1, När jag tar ögonbild tar jag nästan alltid kort på vänstra ögat eftersom att i högra ögat går de ut lite o min sådan sak, haha bra förklaring, (bild där nere)

2, Jag får skadeglädje när folk inte får likes på sina bilder, särskilt när 'populära' inte får några likes hihi,, vet inte varför faktiskt men de är så kul

3,  Jag är precis som Blair i Gossip Gril ibland, typ där när Nate säger 'kommer du ihåg när du tvingade mig se dina favorit filmer om och om igen o jag frgade dig varför du alltid ville se samma o du svarade

'Jag gillar att veta hur de slutar' (eller nåt sånt iallafall) exakt sån är jag!

både i verkligheten o när jag kollar på filmer

 

ser ut på bilden som om de är vänster öga men de är höger

Ovido - Quiz & Flashcards