savnehring

Alla inlägg den 13 juli 2012

Av Sav - 13 juli 2012 21:23

Hej!

har gjort rätt mycket sen jag bloggade sist

duschat,packat,plattat håret ordentligt, o kollat på två avsnitt av The vampire diary

haha har fått fett många hjärtattacker av när Stefan o han där andra bara ploppar fram när som helst eh..

nu ska jag äta popcorn (åratal sen jag gjorde de) o kolla på en bra film, om jag bara kunde bestämma mig -.-

kommer göra ett inlägg till imorgon men sen är jag ju borta i fyra dagar i GÖÖÖÖTEBORG, fatta hur många snygga killar de kommer vara där elleR?!  hihi bästa livet nu asså

osen efter gbg händer de massa saker, fallens dagar,matcher,skara sommarland, kanske liseberg o andra saker jag inte kommer på nu

TAGAGAGAGAGA

ah, detta blir nog sista inlägget för ikväll för efter filmen ska jag vara uppe lite t osen sova, är fett trött o ska upp 10 imorrn

blööööööööööööö

 

Av Sav - 13 juli 2012 15:40

ÅHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH!!!!
HAR EN STOR TOVA I MITT HÅR SOM INTE GÅR O FÅ UUUUUUUUUUUUUURRRR
DÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖ @@@@@#¤"/%&#!¤



foh..

Av Sav - 13 juli 2012 12:14

hej!

asså förlåt för att jag inte bloggat men jag har anledningar

I tisdags efter jag vart ute lite med Nicole o Kim o dränkts skulle jag dra t stugan o jag hann inte blogga innan

internetet i stugan asså,, segare än jagvetintevad!

så jag kom inte ens in på fb :'(

men tog mammas mobil , skulle även blogga från mobilen MEN jag har glömt mitt lösen (för jag har ju sån där så lösen är sparat) så jag kunde inte komma in på bloggen haha..

typiskt, precis när jag hade fått bra statistik o allt

i stugan har jag inte gjort nåt speciellt förutom att blivit jagad av en (farlig) älgfluga o bromsar 3 km

gått i en mörk skog med hundra mördarsniglar kl halv 12 på natten, nästan börjat storlipa mitt på vägen för jag var så rädd för älgflugan (den förföljde mig o dom sätter sig liksom i håret o släpper sina vingar o bor i håret o suger blod EUUUUW)

höll på o få totalt damp

nu har jag världens värsta träningsvärk sen studsmattan, har gjort handvolter o grejer (a)

nmen ja, idag ska jag nog träffa kim en liten stund sen ska jag PACKA o fixa allt inför ÖTEBORG IMORRN
OMG TAGAGAGAGAGA, detta har vi planerat ett helt år! o jag kommer ihåg i vintras när jag satt i skolan o dagdrömde om gothia o tänkte att de kommer ta åratal innan dagen vi ska åka

:DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
nu orkar jag inte skriva mer men jag vill bara att ni ska veta att jag är 
HOOOOOOOOOOOOOOMEEEE, och Back on track,..idag, sen äre utan bloggning i fyra dagar till..

 

Ovido - Quiz & Flashcards