savnehring

Alla inlägg den 14 juli 2012

Av Sav - 14 juli 2012 15:00

hej

nu är vi ju framme oså i göteborg o planerar hur vi ska göra dom här dagarna?

vet faktiskt inte vad vi ska göra förutom att bada om de blir fint,shoppa, o kolla gothia

krångligt de blev med tidsinställt nu känner jag.. -.-'

kanske ska fixa sängarna nu? eller jag vet inte för fasen

hörs imorrn

   haha när jag var liten x'd

Av Sav - 14 juli 2012 10:29

HEJ

är astaggad nuuuuuu, kommer bli bästa dagarna hitills :DDDD

kom också på att man kan göra tidsinställt så de kommer väl upp ca, 2 tidsinställda per dag? vi får se

inte för att de kommer gå så bra med tidsinställda eftersom att jag intee är sysnk och faktiskt inte alls vet hur vi ska planera dom här dagarna eh..

men nu ska jag lyssna på musik,titta på tv,fixa mig osv

hörs live när jag kommer hem på onsdag? tror de var onsdag iallafall..

 

saknar klassen o alla discon vi gjorde :((

Ovido - Quiz & Flashcards