savnehring

Alla inlägg den 21 juli 2012

Av Sav - 21 juli 2012 00:01

Hej!

anledningarna till att ni inte hört av mig är för att jag inte haft nåt internet,sovit hos mormor o hemma ensam osvosv o idag hhar jag vart på Fallens i thn i typ 8 timmar? kom hem för en stund sen iaf

göteborg asså, bästa dagarna i mitt liv som jag aldrig kommer glömma, saknar massa där ifrån som ja typ aldrig kommer träffa igen, buhu ;(  

hänt så mycket som jag inte orkar skriva om så jag ska faktiskt göra ett videoinlägg om de nån dag

nu är jag skkittrött o skulle egentligen bara göra ett inlägg för att visa att jag lever  o att ja börjar blogga som vanligt snart igen

och jag jag VAR på gothia, tror ni mig inte? 

vi är med på en video (som jag läänkar där nere) i början o vi gick bara förbi haha!

inte för att jag tror att nån inte skulle tro mig men man vet aldrig.. ^ 

iallafall är jag o mina kompisar med där, DÖR!!!

Ovido - Quiz & Flashcards