savnehring

Direktlänk till inlägg 8 maj 2012

Taggar dh!

Av Sav - 8 maj 2012 19:54

hej!

idag har jag gjort lite allt möjligt, gick inte på min brors grej för jag hade ont i magen o för jag inte orkade

istället har jag kollat på film, städat BÅDA marsvinsburarna *stolt* o packat lite inför bb

nu taggar jag dh! är ju bara fyra (inkl dehär) avsnitt kvar tills de är helt slut, inga mer säsonger, ingenting!

kom på att vi ska ta spruta imorrn också, direkt på morgonen, skönt då slipper man oroa sig resten av dagen

orkar inte hetsa upp m ig över sprutan nu, vi har ju redan tatt den för några veckor sen och vet ju ungefär hur den känns, som vanligt när dom sticker in den, ont när dom sprutar in giftet, väldigt ont i ungefär 5 min osen går de över

hörs lite senare men först måste jag bara länka en låt som är skitbra!

 Rita Ora – R.I.P featuring Tinie Tempah   Bästa♥ (spotify läänk)

/Sav

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sav - 7 februari 2013 19:09


hahahahahhaha dör fulaste bloggen jag hade, ialalfall så har jag börjat blogga på nnytt med min homie kim,  KLICKA             KLICKA                      KLICKA    tiderna har förändrats o jag med, bild på mig där nere sista inlägget på ...

Av Sav - 25 september 2012 15:57


     

Av Sav - 12 september 2012 21:52

ja.. de är fkn istid ute, fryser ihjäl.! juste ..ska ju till ursand imorrn med klassen, slutar kl 6. kommer vara i skoltid i nästan 12 timmar, vem pallar?!'   så update blire när jag kommer hem, alltså typ vid 8 eller nåt.. - asså seriöst m...

Av Sav - 12 september 2012 16:03


hej! fick cykla hem i pissregn idag igen haha.. nu skolan var okej, tyskan var hemsk..like usuall (stav)   nu är jag hemma o chillar osen vid halv 7 drar jag på träning, hörs senarejuste så snyggaste killen i skolan idag, jag o jessie dreggla...

Av Sav - 12 september 2012 16:03


hej! fick cykla hem i pissregn idag igen haha.. nu skolan var okej, tyskan var hemsk..like usuall (stav)   nu är jag hemma o chillar osen vid halv 7 drar jag på träning, hörs senarejuste så snyggaste killen i skolan idag, jag o jessie dreggla...

Ovido - Quiz & Flashcards