savnehring

Direktlänk till inlägg 23 maj 2012

Hatar Surgubbar o tanter!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Av Sav - 23 maj 2012 21:28

HeJ!

kom hem för en liten studn sen o äter pommesfrites med grillat kött MMMMMM!! :D

nu ska jag berätta om dagen, från när jag bloggade

jag gick ut en stund med Kim, vi satte oss vid länsan o kastade sten i vattnet såklart ska en gubbe störa sig på de o kommer fram

han; Varför kastar ni sten i vattnet för?!!?!?!?!
jag; *tystnad* ... vet inte....?

han; jaså vet ni inte?! vet ni vilken oreda de blir när man drar upp båtarna då?

jag; ....?

han; stick härifrån nu! egentligen borde du ta upp dendär stenen!

*vi gick därifrån*

han; jävla ungjävlar


oså pekade kim finger men han såg inte  -.-'

asså HATAR verkligen såna sur kärringar/gubbar de var även en kärring som va otrevlig förut

iallafall, sen spelade vi in fina videor om gubben o skrattade ihjäl oss

den var en 'upplevelsesak' på fotbollen precis som jag trodde, vi dansade Zumba (fast live dåe) haha de var jobbigt och roligt

sen var de så varmt så vi stack till Kg o spelade fotboll, haha askul hade vi

o nu 'r jag hemma o kollar fb

taggar prao imorrn också, var tror ni jag ska praoa..? ;))))

hörs imorrn/sen

så fin så  


 
 
Ingen bild

anonym

23 maj 2012 23:14

hur såg han ut? tror jag möjligtvis har sett han, hände mig med :o

Sav

24 maj 2012 08:39

han var typ gubbig, tror han hade glasögon oså en cykel!
han gick bärandes på två jättestora stenar och typ gick till en båt precis vid bryggan brevid
hoppas det hjälpte? kommer inte riktigt ihåg eftersom att de hände igår o jag inte la hans utseende på minnet :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sav - 7 februari 2013 19:09


hahahahahhaha dör fulaste bloggen jag hade, ialalfall så har jag börjat blogga på nnytt med min homie kim,  KLICKA             KLICKA                      KLICKA    tiderna har förändrats o jag med, bild på mig där nere sista inlägget på ...

Av Sav - 25 september 2012 15:57


     

Av Sav - 12 september 2012 21:52

ja.. de är fkn istid ute, fryser ihjäl.! juste ..ska ju till ursand imorrn med klassen, slutar kl 6. kommer vara i skoltid i nästan 12 timmar, vem pallar?!'   så update blire när jag kommer hem, alltså typ vid 8 eller nåt.. - asså seriöst m...

Av Sav - 12 september 2012 16:03


hej! fick cykla hem i pissregn idag igen haha.. nu skolan var okej, tyskan var hemsk..like usuall (stav)   nu är jag hemma o chillar osen vid halv 7 drar jag på träning, hörs senarejuste så snyggaste killen i skolan idag, jag o jessie dreggla...

Av Sav - 12 september 2012 16:03


hej! fick cykla hem i pissregn idag igen haha.. nu skolan var okej, tyskan var hemsk..like usuall (stav)   nu är jag hemma o chillar osen vid halv 7 drar jag på träning, hörs senarejuste så snyggaste killen i skolan idag, jag o jessie dreggla...

Ovido - Quiz & Flashcards