savnehring

Alla inlägg den 8 maj 2012

!

Av Sav - 8 maj 2012 20:50

är de bara jag som stör mig på såna där saker som spammar fb just nu

Jag fick ; ******
är hon/han söt?

är hon/han snygg?

osvsov..


så störande är de!

eller ah,

särskilt när dom ska välja mig

asså jag vill inte veta om dom vill bli ihop med mig eller om jag är söt, jag vill ha era åsikter när jag ber om dom, inte annars

ååhh, blir så irriterad

jaj, nu börjar snart dh iallafall TAGGA :D

o like usual, är detta inte riktat till nån speciell person så ta inte åt er, eller jo gör de om ni väljer mig ;)
/Sav


Av Sav - 8 maj 2012 19:54

hej!

idag har jag gjort lite allt möjligt, gick inte på min brors grej för jag hade ont i magen o för jag inte orkade

istället har jag kollat på film, städat BÅDA marsvinsburarna *stolt* o packat lite inför bb

nu taggar jag dh! är ju bara fyra (inkl dehär) avsnitt kvar tills de är helt slut, inga mer säsonger, ingenting!

kom på att vi ska ta spruta imorrn också, direkt på morgonen, skönt då slipper man oroa sig resten av dagen

orkar inte hetsa upp m ig över sprutan nu, vi har ju redan tatt den för några veckor sen och vet ju ungefär hur den känns, som vanligt när dom sticker in den, ont när dom sprutar in giftet, väldigt ont i ungefär 5 min osen går de över

hörs lite senare men först måste jag bara länka en låt som är skitbra!

 Rita Ora – R.I.P featuring Tinie Tempah   Bästa♥ (spotify läänk)

/Sav

 

Av Sav - 8 maj 2012 16:59

japp som rubriken säger

bloggeen kanske börjar bli lite tråkig så jag kanske ska göra nåt som läsarna också kan vara med på?

veckans blogg? videoinlägg? frågestund? eller kanske ni har nåt annat förslag?

behöver eran hjälp nu

/Sav

Av Sav - 8 maj 2012 15:02

Hej!skolan var seg som vanligt

hade två nationella prov så vi missade en konsert på skolan -.-'

kommer inte hända så mycket mer idag, skulle egentligen o kolla på min brors typ uppvisning i skolan men när han sa att den håller på i 3 timmar o den hheter typ Kunsakps (nånting) så är jag inte såå sugen längre

ska prata med mamma.¨'

om jag inte går på den blir de väl att kola film,feta upp min, sitta på min säng o stirra  på alla kläder så jag kan bestämma vad jag ska ha med t bodaborg, asså de är en jobbig process!

hatar o packa för de känns alltid som om jag glömmer nåt, är inte så ordningsam av mig så jag måste göra en lista för att inte glömma nåt

men nu till min nedräkning;

ENDAST 2 DAGAR KVAR o dom går nog snabbt, imorrn händer de mycket, ska köpa 1kg godis på godisgrottan med några osen blir de att kolla på vårruset o få massa gratissaker + kolla på kvinnor (HHAHAHAH tanter*) som ska springa 

hörs sen iallafall

/Sav

en bild som jag har tagit, är väldigt nöjd med den


Ovido - Quiz & Flashcards