savnehring

Alla inlägg under januari 2012

Hej

Av Sav - 6 januari 2012 13:07

dålig rubrik men kom inte påå nån annan!

Idag vakna jag vid halv ett :$

o nu tittar jag på tv!

idag vet jag inte vad som händer, skulle kanske gå o mata fåglarna med Nicole, men vi får se!

det är iallafall SOL (a

GLÖM INTE FRÅGESTUNDEN DÄR NERE!

Nu ska fortsätta kolla på tv, kommer roligare inlägg senare!

/Sav

   

Av Sav - 5 januari 2012 17:47

Hej!

nu kör jag en frågestund!

fråga gärna i detta inlägget, annars blire jobbigt! (ni kan oxå fråga i frågerutan!)

FRÅGA PÅ!

/Sav 

P.s Jag visar inte frågorn förren jag svarar på dom!

    

:)

Av Sav - 5 januari 2012 17:42

Hej!

idag stack vi t överby o jag köpte en tröja (typ) orkar inte lägga upp bild nu så ni får se den imorrn!

kom typ hem nyss o sitter o värmer mig (a

imorrn blire MYCKET bättre uppdatering för då ska jag bara lata mig (SKOLAN börjar ju på måndag ;O)

har inget mer o skriva nu !

Hörs!

/Sav

I ♥ POPCORN! (lite fail med de brända som ligger överst men ..)  

Av Sav - 4 januari 2012 22:32

Hej!

förut gick jag o Nicole ut o gick en "långpromenad" med Chanel så gick vi t Kim o fråga om hon ville hänga med  men hon sa nej så vi frågade Emma istället, sen gick vi hem t Nicole o såg på film!

skuulle bloggat förut men jag fick inte internetet av min bror förren NU!

tur att mamma har lämnat in routern på lagning! har iallafall läst lite o ska snart käka Clementin/apelsin me   n de blir att gå o lägga mig i tid idag för jag vill inte vara trött imorrn när vi ska t överby! inte för att jag tror jag kommer få några pengar men .. 

man får ju hoppas!


Tänkte nog ha en frågestund, men får se hur det blir med det! om det blir en sätter jag igång den imorrn!

nu ska jag gå o ta den där apelsinen/clementinen ! 

hörs!

/Sav

 

Av Sav - 4 januari 2012 17:12

Hej!

lite konstig rubrik men ,,

jag fick iallafall borra idag o jag fick även bedövning seriöst det var en-två decimeter lång spruta o den gjorde SKITONT o sen domna min tunga o läpp bort så jag inte kunde prata!

ett tips, SKÖT OM ERA TÄNDER! FÖR NI VILL INTE BORRA MED BEDÖVNING, o inte utan bedövning heller.

iallafall gick jag t Nicole efter det o vi spelade Mario 

haha jag sa t mamma att jag skule få Thai-mat för att jag förtjänade de (a  

så jag o Nicole stack t Thairesturangen o köpte o nu sitter jag hemma o äter!

förlåt för dålig uppdatering idag, imorrn blire nog inte hellar så bra för då blire överby (IGEN) med Kim Nicole o Emma (Y)

Jag är med på en tävling på http://bykim.blogg.se så tiitta gärna in på den bloggen om ni vill tävla om en länkning

men nu måste jag sluta, hörs senare!!

/Sav

P.S ville bara säga att jag fick besöksrekord på bloggN igår, ni som läser är GRYMMA, följer ni min blogg följer jag eran!

 

Av Sav - 4 januari 2012 11:12

Hej!

kollar på tv o äter frukost nu, vid 12 ska jag gå t tandläkarn igen för att dom ska t bort min oranga fyllning o typ borra trorja :'(

jag kommer DÖ, dom kommer säkert ta en sån där läskig bedövningsspruta i tandsköttet asså jag kommer döö!!

haha men vi hörs senare när jag kommit hem!

/Sav

 

Av Sav - 3 januari 2012 22:43

hej!

kände bara för att göra ett till inlägg!!

nu ska jag säga en sak som stör mig ASMYCKET

de är ju typ de där med att vara "poppis" o "opoppis" på Facebook

typ bara för att man är populär så gillar typ alla dens statusar 24/7 hur ONÖDIGA saker det än är dom skriver så är de ALLTId nån som gillar. Tex. " Nu blire pizza" med ********* och ********

                                                                     *45 personer gillar detta.*

  

medans typ en som är "opoppis" skriver  "OMG jag vann 1 miljon på lotto!!!!!♥" 

                                                                    *1 person gillar detta*


haha lite överdrift men ,,

alla gillar dom "populäras" statusar för att KANSKE den populära ska gilla ens egen status för det är bara SÅÅÅÅÅ bra.

det är nåt jag stör mig ENORMT mycket på, ändå gör jag det.

allt ska handla om att vara bäst o tävla hela tiden.

haha var bara tvungen att få ur mig detta!

P.S, DETTA INLÄGG HANDLAR INTE OM NÅN SPECIELL PERSON UTAN DETTA ÄR BARA GENERELLT SÄTT, SÅ OM DU TOG ÅT DIG, GÖR INTE DET FÖR DET VAR INTE JUST DIG JAG SNACKA OM, JAG SNACKA INTE OM NÅGON!!!

håller ni med?

hehe, hörs imorrn!

/Sav

Baby your a firework.♥  

Av Sav - 3 januari 2012 19:00

Hej!

kollade nyss på SuperSize Vs SuperSkinny (stav) o blir sådär lagom äcklad så kommern mamma o frågar om jag vill ha stekt bacon med stekt potatis o ägg o jag liksom uhm nej tack. HAHA nää men jag va faktiskt mätt! :)

nu kommer iallfall bilderna!

mer raket bilder kommer nån annan dag men dom här raketbilderna var favoriterna :

 

lite suddig ;o

                 

/SAv   

Ovido - Quiz & Flashcards