savnehring

Alla inlägg den 1 april 2012

Av Sav - 1 april 2012 20:00

Hej! 

stack ju t Kg förut, oså började det regna o blåste storm så vi gick in i ishallen (HAHA IS-hallen) o kollade på hockey, fattar inte hur folk kan tycka det är roligt?! vi gjorde det ju för det var ett nödfall och mina fingrar hade förfrusit!

VIF vann iallafall med 7-0 HAHA ägda blev WIK.

när matchen var slut var vi kvar på kg o så råkade jag skjuta upp Emmas boll på läktarens tak som är typ 4-6 meter upp!

men som tur var så klättrade Fanny upp med hjälp av en stolpe som stod där o tog ner den!

o sen råkade Kim skjuta upp den och då fastnade den bakom typ en skorsten eller nån annan irriterande plåtsak!

så vi fick inte ner den igen!

tur att den inte fastnade där när jag skjöT!!

nu sitter jag o kollar datorn o lyssnar på musik, ska snart checka fb!

Bilder på vad jag köpte igår kommer där nere!

/Sav

             

 

Av Sav - 1 april 2012 13:22

Ny header också som ni kanske märkt!

den är bara tillfällig ,,,, trorjag! 

Ovido - Quiz & Flashcards