savnehring

Alla inlägg den 4 april 2012

Av Sav - 4 april 2012 21:50

En sanning om mig !


Den ENDA saken jag tar åt mig av och blir ledsen av är när folk kallar mig neger!

det är det värsta som finns o jag önskar att ingen nånsin ska behöva bli kallad ett sånt ord.

det är inte vårat fel att vi ser ut som vi gör.


Så gå och brinn upp din lilla skitunge som kallade mig det på fb idag.

/Sav

Bild tagen från google!  

Av Sav - 4 april 2012 19:51

Hej!

nu kommer lite inspirations bilder!

dom är från WeHeartIt♥

                 

Av Sav - 4 april 2012 19:00


hej!

nu sitter jag o lyssnar på biebers låt boyfriend o stör mie fett mycket på pipet som låter hela tiden! böjar låten nån gång?!
ojj, såg nu att jag tagit en intrumentalisk version HAHA så typiskt mig!

---------------------------------------------------------------------------------------------------

Gick till Kg förut, med Kim,Sophia,Emma,Kampeng och Thimmy, sen kom Fanny också

men vi var inte där så länge för vi hade inga mål o det var allmänt tråkigt och dött där! bara småbarnsträningar!

 tagga sista dagen innan lovet imorrn då!

kommer gå snabbt för på torsdagar har vi bara roliga saker (a)

på fredag äre juu cup, inte för att det ska bli fint väder em man kan ju ändå hoppas!

Nu ska jag lyssna på den rätta  Boyfriend låten och kolla fb!

HAHAH cykel på köpet har kommit tillbaka!! bästa!♥

/Sav


 

Av Sav - 4 april 2012 15:04

Nämen tjaaa! nä men hej!

bäsa dagen idag iigen! 

och imorrn äre sista dagen sen äre LOV! o torsdagar går alltid snabbt för vi har bara roliga saker (Y)

nu sitter jag o proppar i mig godis ut 2,5 kilos godispåsen som mamma köpte igår! (det var nog t påsk!.. hopppas jag!)

ehehe.. får se vad jag gör idag, i morses vare -4 grader ute å då frågade några om jag ville följa med t Kg sen (nu) o jag ba aldrig, det är kallt. men nu är det ju varmt så kansek hänger med ändå. Vi får se!

annars ska jag nog vara hemma och kolla på tv/film o ta de lugnt, men somsagt vi får se

nu ska jag fortsätta fetta mig! 

hörs senare

/Sav

Stort hår? -nej inte alls!  

Ovido - Quiz & Flashcards