savnehring

Alla inlägg den 10 april 2012

Av Sav - 10 april 2012 20:55

Hej!

har kollat på alla bb avsnitt o hade inget o göra förut!

så jag tänkte ta lite fina 'modellbilder' med lösögonfransar o allt, men ni kan ju förstå från första början att det inte var en sån bra ide'.

mina ögonfransar limmade ihop sig när jag skulle ta på lösögonfransarna mitt smink blev helt fail o modellbilderna blev fula som stryk!

nu ska jag iallafall kolla DH o imorrn blire Vattenpalatset♥

hörs imorrn eller senare

/Sav

 

Av Sav - 10 april 2012 16:22

om citatet i rubriken stämmer skulle de vart sol för flera dagar sen -.-'

vaknade vid halv elva i morses o satt vid datorn tills jag skulle fixa mig o dra t Nicole med Kim!

hos Nicole gjorde vi en video när vi åt kanel eheh, sen kom Emma o då lyssna vi på musik o pratade!

nu är jag hemma o äter, ska inte göra så mycket mer idag!

sämsta lovet ever! ska regna hela lovet o då finns det inget kul att göra -.-'

vi hörs lite senare

/Sav

 

Bästa vi! :D  

Ovido - Quiz & Flashcards