savnehring

Alla inlägg den 5 april 2012

Av Sav - 5 april 2012 22:05

vi hörs KANSKE dåå. annars så hörs vi när jag kommer hem!

Ursäkta handdukarna haha..  

Av Sav - 5 april 2012 19:45

Hej!

BEHÖVER VERKLIGEN HJÄLP MED EN SAK!  

Ska jag börja på en ny blogg på blogg.se eller stanna kvar här på bloggplatsen.se ?! behöver verkligen hjälp NU!

.------------------------------------------------------------------------------------------

ÄNTLIGEN LOV♥♥

bästa skoldagen idag igen!

o nu är äntligen lov!

idag har jag inte gjort så mycket!, kollat Grease som jag inte tittat på på evigheter och kollat runt på datorn

taggar CUP♥ imorrn!

synd bara att den är så tidigt och jag måste gå upp kl6 -.-' 

men det kommer vara MASSA (SNYGGA) KILLAR där från typ hela västergötland♥♥♥♥♥

o sen ska vi också äta mat på Quality Hotel där det också kommer äta massa andra lag♥♥

iallafall kommer det bli VÄLDIGT dålig uppdatering imorrn!

nu ska jag fortsätta att... ja, vad det är jag nu gör

/Sav
Kom på att ni inte fått se hela min discooutfit än :$ 

                  

Av Sav - 5 april 2012 14:45

   

Ovido - Quiz & Flashcards