savnehring

Alla inlägg den 11 april 2012

Av Sav - 11 april 2012 22:28

Hej!

tänkte tipsa er om låtarna jag lyssnar sönder på min sptf lista just nu!

(tryck på texten o kom t yt)

Boyfriend - Justin Bieber 

Karatefyllan - Byz 

Laserlight - Jessie J, David Guetta 

Dansa Pausa - Panetoz 

Dance Again - Jennifer Lopez, Pitbull 

The Alphabeat - David Guetta 

This Time - Melanie Fiona, J. Cole 

Skyscraper - Demi Lovato 

Call me maybe - Carly Rae Jepsen 

Tröjan Du Hatar - Norlie & KKV 

When I Held Ya - Moa Lignell 

HAr ju massa mer på min sptf lista som är skitbra, men orkar länka alla?

hoppas era öron får lite godis nu! 

för vissa, kanske inte?

/Sav

 





Av Sav - 11 april 2012 19:35

Hej!

det var kul på VP men nu är jag trött, mina ögon typ dör, jag har ont i mina kinder, jag ör hes, mina händer är torra, jag har lite huvudvärk och jag har ont i kroppen!

men såhär blir det efter en dag på Vattenpalatset

nu ska jag kolla BB (♥) , äta snax (typ chips) o dricka påskmust

hörs senare

/Sav

     

Av Sav - 11 april 2012 12:19

Hej!

snart sticker jag t VattenPalatset med Kim,Mergim o Krister!

Nicole kunde inte följa med p.g.a sin piercing ;(

Kim håller på o tjatar på mig att jag ska lägga ut videor när jag sjunger på fb,yt o typ bloggN
vill ni att jag ska göra de? xd

nu ska jag fortsätta skypa med Kim som spammar hela min skypechatt -.-'

/Sav

   

En av dom fula 'modellbilderna' igår ^  (Det rosa är en bikini, ingen BH!

Ovido - Quiz & Flashcards