savnehring

Alla inlägg den 23 april 2012

Av Sav - 23 april 2012 21:21

hehe, inte så bra skärpa s man kanske inte ser nån skillnad?

isf kan jag göra om den
mobba inte mitt ansiktsutryck OCH tog bara nån random låt som fanns på datorn, så mobba inte den heller!! 

Jag tar kajal på ögonlocket (längst ut) o i ögonvrån (längst ut) för att ögonen ska bli mer mandelformade, tycker de funkar!

tar bara lite mascara eftersom att jag inte orkar ha för mycket, därför syns de inte så jättebra!

tycker detta är en enkel o bra sminkning som är lätt o tvätta bort o ser naturlig ut. JAg gillar inte att se överdrivet sminkad ut i skolan för jag känner mig obekväm då. På discon eller andra såna saker där jag ska vara 'snyggare' tar jag mer smink, foundation,mer kajal, flera mascaror (en som fölänger o en som ger volym) o andra saker

men detta är ju bara vardagligt.

Vill göra de så enkelt som möjligt för mig eftersom att jag hatar  att tvätta bort smink, de är sååå boring!

sååå somsagt, de är därför jag tar så lite som möjligt, men ändå så mycket så de känns bra!

/Sav



 

Av Sav - 23 april 2012 20:33

Hej!

jobbigaste träningen ever!

var verkligen ingen bra dag för mig att springa idag, 

de spöregna hela tiden o jag var verkligen trött, men när man går blir de ju kaoz -.- 

tar inte upp vad som hände men omg vad sur jag var... (ingen i laget)

sen var vi jju pissevåta o skulle GÅ hem, som tur va fick vi skjuts av en i laget :DD

nu ska jag kolla film oså

juste, gjorde en video förut om hur jag brukar sminka mig vardagligen så den kanske kommer upp imorrn eller s

hörs

/Sav

Ladda in lite nya bilder förut

ful bild btw 

Av Sav - 23 april 2012 15:38

Hej!

skolan idag var okejj,, tråkig men jag överlevde

blir bara så pisst of på massa grejer som händer där nu -.-'

har precis kollat på ett avsnitt av pll o ska nog kolla på en film innnan jag sticker t löpträningen med Nicole o Kim

taggar skitmycket t Bodaborg (klassresan) o allt annat som händer snart, vi träffar dom nya klasserna,sommarlov o massaa annat

vi hörs efter träningen

/SAv

 

Bild frn i somras

Ovido - Quiz & Flashcards