savnehring

Alla inlägg den 28 april 2012

Av Sav - 28 april 2012 21:03

Hej!

har ätit allt de jag sa förut o ollat på en halv film, är lite rastlös nu!

kommer inte på nån bra film att kolla på o börjar därför ha fett tråkigt -.-'

va gör ni ikväll då?

nu ska jag hitta på nåt kul (blir väl att kolla bb..) 

hörs imorrn

/Sav

 

Av Sav - 28 april 2012 17:42

Hej!

var på Kg hela dagen o fick en dålig nyhet när jag kom hem

Pärlan har dött ;((((((((
3 år skulle hon (o dom andra) fyllt idag, så hon dog på sin tre årsdag ;(

nu har vi bara 3 marsvin kvar ;(

---

Imorrn blire nya tag,

förut ringde min tränare och frågade om jag kunde vara med o spela med 98/97 imorrn för dom skulle ha match

såå nu blire match med 98/98 imorrn, VÄLDIGT pirrigt!

får se hur de går!

nu ska jag bara dränka mig i massa godis/cheese balls/ostbågar/popcorn   bästa♥♥

vi hörs imorrn/sen

/SAv

R.I.P VÄRLDENS BÄSTA PÄRLAN!

         

Av Sav - 28 april 2012 11:53

Hej!

denna morgonen har varit lite stressig!
har tagit hand om ett sjukt marsvin samtidigt som jag försökt göra mig iordning o städa marsvinsburarna!

men nu är allt klart

snart blire att dra t vårmarknaden med Nicole o Kim efter de blir de Kg

bästa vädret♥♥♥

vi hörs när jag kommer hem

/Sav

krya på dig lilla Pärlan (Limpan) ♥

   

Av Sav - 28 april 2012 09:59

Bästa känslan när jag vaknar o det är strålande sool ute ♥♥♥

mamma sa ocks att de är jättevarmt :D

blir att dra t Kg med Kim o kanske nån mer? o kolla på match idag

sen kommer vi väl antagligen stanna kvar där lite eftersom de är så bra väder

men vi får se

hörs sen

/Sav

 

Ovido - Quiz & Flashcards