savnehring

Alla inlägg den 3 april 2012

Av Sav - 3 april 2012 18:49

Hej!

proppade i min maränger förut, o när jag kommer hem har mamma köpt massa gott som jag då inte kan äta för jag mår illa!
SÅÅÅÅ typiskt mig!

iallafall ska jag snart äta! bacon o sås m pasta, gött :D

juste, mamma har köpt FÄRSKA JORDGUBBAR! asså dör, har precis ätit två. premiär!

hos Nicole gjorde vi typ inget förutom att vi prata om massa saker, rätt kul FÖRUTOM marängerna!

asså önska att jag kunde utrota maränger just nu!

hörs senare

/Sav

   

Av Sav - 3 april 2012 14:57

Hej

bästa dagen på länge i skolan asså!

o snart äre påsklov, cup, klassresa och WAAAAAAAH, så kul allt kommer bli!

juste! fick reda på vilka från klassen jag kommer gå i samma klass i i 7:an o jag blev nöjd!

synd bara att jag varken kom med Nicole eller Kim.

idag ska jag köpa maränger (♥) med Kim och Nicole på lidl? eller i stan!

hörs senare

/Sav

 

Av Sav - 3 april 2012 14:47

Hej!

är med och tävlar på Fannypetrine.blogg.se

jättebra blogg och jag hoppas verkligen att jag vinner :D
kolla in den ni också och var med

tryck på bilden och kom direkt t inlägget!

    

/Sav






Ovido - Quiz & Flashcards