savnehring

Alla inlägg den 8 april 2012

Av Sav - 8 april 2012 21:03

Asså OMG hur kan man vara såhär snygg?!? olagligt ju! ♥_♥

Av Sav - 8 april 2012 17:53

Hej!

gick hem t Nicole förut, vi kollade på Pirates of the Carribean (stav) har jag aldrig sett den filmen ;$

nu sitter jag hemma o äter köttgryta m ris o vitlöksbröd MMMMM  vad gott det är!♥

o kollar på Svampbob Fyrkant! haha bästa programmet!

nu har Ludde åkt hem o jag kan ägna min tid åt mina små sötnosar ^

Imorrn blire att äta middag hos mormor, klöse o kött + sås blire M U M S vad gott♥♥

Nu ska jag fortsätta kolla, hörs sen!

/Sav

 

Bilder från i somras♥  

Av Sav - 8 april 2012 11:29

Hej!

överlevde natten igår ^

första gången jag sov med en hund i sängen, (fast jag har ju gjort de hos Nicole men det är småhundar så det räknas inte!)¨

Blev ingen träning idag, men eftersom att dom inte skrev ut nåt på hemsidan gick jag dit ändå då stod jag o några andra sura lagmedlemmar där o vääntade men sen gick vi hem!

idag ska jag vara med Nicole, vet inte vad vi gör men det är rätt så fint väder ute :D
nu ska jag gå ut med Ludde
Hörs sen

/Sav

   

Ovido - Quiz & Flashcards