savnehring

Alla inlägg den 24 april 2012

Av Sav - 24 april 2012 19:23

Hej!

skolan idag var rätt... galen!

blev skuten av sudd som killarna sköt med linjaler när lärarna inte var där!
tråkiga lektioner men jag överlevde iallafall!

sista tjugo minuterna asså HAHAHA trodde jag skulle skratta ihjäl mig!
gick t skolsyster också, hon ropade ner mig o först fick jag en liten hjärtinfarkt (som jag överlevde) om de skulle vara typ spruta eller nåt annat men de var att vi skulle mäta min rygg (har problem med den) den har typ var lite sne eller nåt, de såg bra ut! de var bara att mitt vänstra ben är 5-10mm kortare än de högra därför kan de göra att jag har ont

sen mätte vi o vägde mig! fick reda på (eftersom att vi kollade på en cool sak) att jag blir ca 170cm när jag blir vuxen, lite över medelängden men de funkar! 

bra väder idag men jag orkade inte följa med t överby så jag var hemma istället

har kollat på sista avsnittet av pll o kollat den Bring it on film jag inte har

sen ska mamma göra köttgryta!!! :D♥ oså blir annanas framför Desperate Housewievs

skitbra!

bara bra o lätta dagar kvar i skolan sen är helg o vi är ju lediga mån-tis eftersom att de är valborg!

skönt,

på valbog blire som vanligt att gå ner t brasan oså, hoppas på bra väder

brukar ju komma massa folk hit t våra kvarter då eheh... brukar aldrig vara folk i vår ålder här annars,

nu ska jag fortsätta kolla på film oså

hörs senare

juste, mitt 'Å' på tangentbordet dampar så ibland blire ord utan å som, ibland märker jag ju inte att å;et inte är där

/SAv

     

Ovido - Quiz & Flashcards