savnehring

Alla inlägg den 16 april 2012

Av Sav - 16 april 2012 21:35

 

Ful bild på mig menmen..

Sista inlägget för idag btw!

/Sav

Av Sav - 16 april 2012 20:15

Hej!   

kom hem för en stund sen från träningen där vi sprang 4½ km (inkls, ruscha upp för backar) o sen direkt när vi kom tillbaka skulle vi göra 70 step-up ;o

men jag har faktiskt fått bättre kondis sen sist gång! hihi de lönar sig att gå snabbt  t kg o spana på killar!

fick nyss reda på att de är disco på fredag :DDDDD så de blir helt random påkommet att åka t överby imorrn, passar bra för mig för jag har ändå inget o göra + jag hittade typ 120 (kanske mer?) spänn i min väska när jag letade efter min mobil, haha dom hade jag glömt av! har ju pengar överallt nuförtiden!

juste! min mobil är lagad nu! så jag slipper min söndriga sony ericsson (som hela skärmen har spruckit på o det var inte jag....säger vi :$)  så de blir väl att hämta den nån gång i veckan oså ska vi även fixa fri surf så jag kan vara inne på fb o typ androidmarket (A) inte riktigt som en iphone men de funkar, vill ju inte ens visa min mobbe nu.

har precis ätit upp min hamburgare (Y) o ska typ bara ta de lugnt är ju helt död just nu!

kanske kolla en film också

vi hörs lite senare iallafall!

/Sav

Åhh, vill ha sommar NU!  

Av Sav - 16 april 2012 15:10

Hej!

bra skoladag ändå!

fick nya platser i klassrummet (satt på en bra plats o sitter på en bra plats:D) lektionerna gick jättefort, fick reda på massa bra saker!

o eftersom att jag ( o massa fler) skött läxorna så bra detta året kommer inte vi få några mer läxor på denna terminen :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDd

seen när vi skulle gå hem haglade de ?! -.-'

öpträningen idag också, får se om jag går på den, om det ska fortsätta med det här vädret så nej tack.

hörs lite senare för nu ska jag kolla bb

/Sav

 

Ovido - Quiz & Flashcards