savnehring

Alla inlägg den 9 april 2012

Av Sav - 9 april 2012 22:42

Hej!

nu sitter jag o lyssnar på musik o väntar tills bigbrother har slutat på tv för då ska jag se den på datorn eheh (har inte kanal 11 eller vilken kanal de nu går på) 

imorrn blire att vara med Nicole o Kim, jag o Kim har lite roliga planer för dagen hihi.. (a)

vi hörs imorrn iallafall!

(nu äre snart slut, bara en kvart kvar♥) asså bigbrother nörden nr 1 HÄR!  

/Sav
















Ehehe.. där blev ni allt lurade!


Och nej Kim, det har inte hänt nåt med min hals!

 

   


Av Sav - 9 april 2012 15:00

Hej!

kom hem för en stund sen, vi har ju vart o ätit goaste maten hos mormor!

sen stannade vi kvar o jag kollade på Super Rtl, de är typ som Disney Channel fast på tyska!

nu är jag iallafall hemma o äter ostbågar, ska kolla lite på datorn oså!

idag blire bara att vara hemma , iimorrn vet jag inte o på onsdag blire VP (vattenpalatset) åratal sen jag var där!

juste, prata lite med mamma förut, funderar på att ta ett t hål i örat (där uppe vid brosket så man an ha äkta earcuff) är det snyggt? kommer jag passa i det? mamma sa att jag fick ta om jag ville iallafall, så nu äre bara att bestämma sig (Y) 

/Sav

 

Av Sav - 9 april 2012 11:11

Jaa, börjar tappa besökare!

därför frågar jag er

VAD VILL NI SE MER AV I BLOGGEN?  

ni måste verkligen svara nu! va anonyma om ni vill eller svara med namn!

kommer snart sluta blogga om ni inte hjälper mig med vad just NI VILL SE


Alla åsikter räknas!

/Sav

Av Sav - 9 april 2012 10:25

Hej!

käkar ostbågar,kollar på tv o skypar med Kim när det spöregnar ute!

MYSIGT!

vet inte vad jag gör idag, kanske bara är hemma?

verkar så iallafall!

hörs sen när jag har nåt o skriva om!

/Sav

 

Ovido - Quiz & Flashcards