savnehring

Alla inlägg den 14 april 2012

Av Sav - 14 april 2012 23:28

1. Vilken svordom använder du mest? hahah, svär inte..
2. Äger du en iPod? nej -.-
3. Vilken tid är din väckarklocka inställd på? använder mobilen men 06.45
4. Hur många resväskor äger du? 1..
5. Använder du flip-flopps?
  på sommaren ibland!
6. Var köper du dina matvaror ifrån? mamma handlar, men antagligen Hemköp & Kvantum, lidl
7. Skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden?  brukar vilja vara med på bilden, men de beror på vem som tar!
8. Vilken var den senaste filmen du såg?  Linas kvällsbok HAHA skulle bara se hur den va, men stängde av efter 20 min
9. Du får ledigt idag. Umgås du helst med en hel barnfamilj eller med en kompis? kompis
10. Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa? kläder..
11. Har någon någonsin kallat dig lat? jaa när jag typ inte orkar göra nåt ^
12. Tar du någonsin medicin för att hjälpa dig somna snabbare? neop!
13. Vilken CD ligger i din CDspelare just nu? ingen

14. Vilken är världens bästa artist just nu? Många men typ Bieber, Far east movement? ;O
15. Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan och i så fall VAD? tror inte de
16. När var det senast någon stötte på dig? HAHAHA jag vet inte..

17. Vad åt du till middag senast? Pasta
18 Använder du huvtröjor? ja
19. Kan du vissla? yyes!
20. Vem var den senaste som ringde dig? Nicole, för att säga att hennes mamma beställde fel thaimat t henne..
21. Vilken är din favorit attraktion på ett nöjesfält?  haha typ..colorado (stav) o flumride (a)
22. Tror du folk pratar bakom ryggen om dig? jadå!
23. Vilket riktnummer befinner du dig i? va? 
24. Tittade du på tecknat när du var liten? yyes!
25. Hur långt är det till ditt närmaste köpcentrum? vet inte, några kvarter bort
26. Bryr du dig om ditt utseende? 
Jaa
27. Är du blyg inför det motsatta könet? njaaa,, egentligen inte men ibland kanske?
28. Vilken film kan du alla replikerna till? ingen typ haaha
29. Äger du några popband t-shirts? ja men bara att träna/sova i
30. När flög du senast? när jag var 2 månader AHAH
31. Hur många stolar står kring ditt köksbord? 4
32. Läser du för skojs skull? om de är en bra bok o jag har supertråkigt
33. Pratar du några andra språk? engelska & pyttelite tyska
34. Diskar du din egen disk? nej, bara om jag ska vara extra snäll mot mamma
35. Har du gråtit offentligt? njaa, brukar inte gråta bland folk
36. Har du en stationär dator eller en laptop? 
laptop
37. Försöker du alltid lära dig nya saker? inte alltid
38. Vill du just nu göra några tatueringar eller piercingar?  Navelpiercing o hål där uppe i brosket
39. Tycker du att killen borde bjuda på första dejten? beror  på hur dyrt de är o om det var han som frågade om dejten!
40. Kan du kasta macka? jadå! 3 är rekordet (a)
41. Har du någonsin varit på Jamaica? nej men vill åka dit p.g.a jag är halvjamaican
42. Vad har du med dig in på bion? har inte med nåt! köper popcorn o dricka där
43. Vem var din favoritlärare och varför? vem som var? vet inte!
44. Har du dejtat någon av en annan religion? dejtar inte!
45. Vad har du för väder? mörker o typ kallt
46. Har du en blogg? nä, duvet... 
47. Vilket är ditt favoritämne på gymnasiet? går inte på gymnasiet...
48. Gillar du att flyga? har ju aldrig provat (asså jag visste ju inte vad jag gjorde när jag var 2 månader)
49. Vilket personlighetsdrag är ett måste hos en partner?  charmig!
50. När sov du senast på golvet? vet inte
51. Vilken är din favoritdrink? fanta exotic o typ soda 
52. Gillar du din boende-situation? aa
53. Vilken är din mammas hemstad? vette..
54. Din pappas hemstad? ahah´vad betyder hemstad? han kommer från Jamaica men bor i London
55. Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera?  fungera? jag funkar alltid! men typ minst 7-6 för att inte typ döda nån som stör mig
56. Är dina dagar fullbokade och stressiga? ibland
57. Hamnar du ofta i trubbel för att prata under lektionerna? nej, de händer inte så ofta
58. Vilken är din favoritfrukt? vattenmelon, vindruvor, kiwi typ allt som är tropiskt (a)
59. Äger du en digitalkamera? nej men en system
60. Hur gammal blir du nästa födelsedag? 13.. :$
61. Är du petig när det kommer till stavning och grammatik? jaa, stör mig som fasen när folk säger hons, han o doms när de ska vara hennes honom o deras!
62. Tror du på liv på andra planeter? haha, kanske
63 Vem var den sista personen som gjorde dig arg? arg? jättearg eller irriterad? lite irriterad blev jag på en liten unge som aldrig lät oss vara ifred på läktaren idag!
64. Tror du att Gud är man eller kvinna? tror inte ens att han finns!
65. Har du bra självfortroende?  jaa!
66. Kommer du bäst överens med personer av samma kön eller motsatta? både och! 
67. Hur valde dina föräldrar ditt namn?  vet inte, jag fanns ju inte då?! -.-'
68. Gillar du senap? euuw neej!.. 
69. Vad säger du till dig själv när allt känns svårt?  du klarar de?!
70. Skulle du någonsin hoppa fallskärm? kanske!
71. Har du varit inblandad i en trafikolycka? no
72. Har du någonsin köpt något från eBay, vad var det senaste i så fall? vet inte ens vad de är..
73. Tycker du om att krama folk? njaa
74. Stör det dig om någon säger att dom ska ringa men inte gör det? ja 
75. Vilka böcker, om några, har fått dig att gråta? ingen..
76. Vilka kändisar har du blivit jämförd med? Tyra Banks.. ;O
77. Vad är du allergisk mot? inget (a)
78. Får du dåligt samvete efter du ätit kött?  jaa!
79. Om du var född av motsatt kön, vad hade du hetat?  ingen aning
80. Vad är det första du gör när du går upp på morgonen? kollar klockan (på helger) går in på toan (på vardagar)
81. Vilket är ditt roligaste barndomsminne? finns många!
82. Vad får dig att gråta? När ja får ont o massa andra saker
83. Vilken kroppsdel är du mest nöjd med?  vet inte,, mina kinder!
84. Vilken kroppsdel är du minst nöjd med? näsan, min haka!
85. Vem är din knasigaste vän och varför? haha, det finns många knasiga, men den mest knasiga är Kim, haha går inte att förklara hon bara är så go
86. Har du gjort någonting olagligt någon gång? ja, gått när de vart rött, cyklat utan hjälm blivit skjutsad o cyklat mot enkelriktakt (säkert mer)
87. Vilken musikkonsert var du på senast? ingen aning..
88. Vad har du för färg på tandborsten? orange o vit haha?!
89. Har du varit med på tv någon gång? aa, inte för att jag syndes så bra men..
90. Har du levande blommor hemma? ja
91. Vilken är den dominerande färgen i din garderob? ingen aning, svart tror jag..
92. Har du körkort? nej
93. Har du en bästis? nej men många nära vänner! 
94. Hur ser dina sängkläder ut? typ blåa blommor ;o
95. Vad får dig att koppla av? vet inte haha
96. När skrattade du hjärtligt senast? hjärtligt?! haha mobbat ord! men idag
97. Vad ska du syssla med när du blir pensionär? jadu,  
98. Vilken var din bästa ålder?  har inte levt alla än? ;)
99. Berätta om någonting du ångrar:  Typ när jag , asså jag vet inte! men de är många saker
100. Vad skulle du helst av allt vilja göra just nu? Träffa snyggingen HAHA :D
101, Vad är du dålig på? Att inte bestämma, prata tyst, inte skratta när jag träffar nya folk o massa annat!
Har du spelat med killar/tjejer nån gång (kärlek)?  haha jadu.. har jag säkert,,
103, Dina intressen? Det får ni ju reda på i bloggN? men typ kolla killar! (A) va med kompisar, lyssna på musik, fb o bloggN, vara social o att typ fixa med mitt utseende!
104, Hur ska din drömkille se ut och vara? HAHA denna listan kommer bli lång! Helst bruna/gröna ögon, perfekt hudfärg (asså typ lite ljusare än mig;o) vita tänder (haha nejdå men iallafall inte gula) snygg frisyr, snygg,perfekta läppar, gå i nån sport (helst fotboll) ha muskler o helst lite sixpack, vara lika lång som jag eller pyttelite längre!
Han ska vara snäll (men inte FÖR snäll, asså inte typ..fjollig..) charmig, inte feg, omtänksam, cool o jag ska falla för första (eller andra?!) blicken han ger mig o sen typ massa mer som jag inte orkar säga!
asså det är inga dåliga krav jag har haha.. ;)
105, När var du senast kär? I förskolan, lite i 5:an också
 
Haahaha hoppas ni fick lite o göra nu
/Sav
p.s blev lite konstigt med olika texttyper o massa skit men aja!


 
Av Sav - 14 april 2012 21:38

Hej!

Det här var LUGNT bästa dagen på lovet!

istället för att dra t A-hallen o kolla på gymnastik kolla vi en p98 cup på vänersvallen!

vi spanade killar hela dagen o typ spelade match mot några stora som sköt ashårt :o
MEN jag såg en RIKTIG SNYYGING, asså seriöst så snygg var han!

o asså när han kollade på oss, vi smälte!  

och det bästa är....... att dom gick vidare i cupen o ska spela imorrn också ♥

o jag är helt seriös, för jag brukar inte tycka folk är sådär dösnygga men detta var ett stort undantag'

nu ska jag kolla film,äta,lyssna på musik o  tagga imorrn

hörs senare!

/Sav

 

Gammal bild!

Av Sav - 14 april 2012 11:08

Hej!

vaknade runt 10, idag blir ju A-hallen runt 1 o de är Ä N T L I G E N sooooool!♥

sitter just nu o kollar bb o ska snart fixa mig

idag blire inte så bra uppdatering eftersom att jag inte kommer vara hemmma, men jag ska försöka göra så många inlägg som möjligt

hörs senare!

/SAv

 

Ovido - Quiz & Flashcards