savnehring

Alla inlägg den 15 april 2012

Av Sav - 15 april 2012 21:27

Hej!

kollat lite på avsnitt från bb (som jag redan sett) såå ni fattar nog hur fett tråkigt jag har haft!

nu sitter jag o lyssnar på musik o typ göra ingenting?! -.-'

Har vart ett rätt så bra lov iallafall, väldigt tråkigt o ointressant men ändå rätt roligt 

iallafall i slutet av veckan, ni vet nog vad som har hänt ;)

ska inte bli kul att komma tillbaka t skolan imorrn, har inte saknat det alls men de är bara att stå ut för snart äre ju klassresa o sommarlov ♥♥♥ sen ska vi ju börja 7:an, ska bli askul att äntligen lämna alla småbarn o komma t skolor med äldre folk, fast nu blir vi ju yngst igen :/

nu sak jag fortsätta lyssna på musik o göra ingenting 

hörs imorrn
/Sav

   

Gammal o ful bild hahah..


Av Sav - 15 april 2012 18:24

Hej!

 haft en bra men ändå rätt jobbig dag på kg/vänersvallen idag!

blev assur,var glad,blev sur, var glad osvosv,, 

rätt bra helg ändå?

nu ska jag kolla ffb oså

skola imorrn också, buhuhuhu -.-

/Sav

Ovido - Quiz & Flashcards