savnehring

Alla inlägg den 7 april 2012

Av Sav - 7 april 2012 20:41

Hej!

denna påsken har gått åt skogen för mig!
visst äre kul o vara hundvakt men det hade varit mycket enklare o roligare om mamma hade varit hemma nu!

blir ju nervös för varje liten konstig rörelse Ludde (hunden*) gör!

istället för påskmat skulle jag kööpt kina mat men såklart var inte kinamatsresturangen öppen så jag fick köpa pommesfrites istället

äter påskmat imorrn istället

nu är det enda jag tänker på hur jag ska kunna överleva kvällen/natten! -.-'

dom börjar smälla raketer nu också, jippie.. eller inte.

/Sav

orkar inte lägga upp bilder på honom nu men alla vet väl hur en king charles spaniel ser ut?

 

När jag åt min första jordgubbe ^

  

Av Sav - 7 april 2012 15:39

Hej!

är hundvakt t en av mammas kompisars hundar!

en King Charles Spaniel

jättesöt men lite läskigt

är inte direkt en 'hundmänniska' o är rätt så dålig på hur man gör med hundar

ibland börjar han gny o dår får jag typ damp  o undrar vad jag ska göra!

OCH DET VÄRSTA ÄR att mamma inte ska vara hemma och han ska sova här ;O
några tips på vad jag ska hitta på med honom?! 

hur kommer detta gå asså?!

juste hhaha han parar sig med våra kuddar också HAHA euw!

nu ska jag duscha!

Ha en fortsatt trevlig Påsk!

Av Sav - 7 april 2012 11:02

Idag vet jag inte vad jag ska göra, än så länge har jag bara tittat på tv o ätit godis

hörs senare 

/Sav

     

Ovido - Quiz & Flashcards