savnehring

Alla inlägg den 29 april 2012

Av Sav - 29 april 2012 20:19

hej!

matchen gick bättre än bäst! 

GJORDE ETT MÅL!!      shiit va nöjd jag var med mig själv

blev topp o tänkte, omg nej! de enda jag inte ville va!
men de gick ju asbra!

efter matchen stannade jag kvar på Emma o Kim, vi kollade på p99;ornas match, dom vann den

sen stannade vi kvar o gjorde typ ingenting

när jag kom hem var jag utelåst o min mobil var död så jag skulle gå t mormor så ser jag min cykel utanför Karin så var mamma,Sebastian,mormor o Mikael där o hade grillat, d åt jag där (mums) osen gick jag hem

och NU sitter jag här o skriver ett fintfint inlägg t er

ska lyssna på musik oså nu

hörs sen

/Sav

   

Segt internet tills på tis så ni får stå ut med gamla bilder frn arkivet  

Av Sav - 29 april 2012 12:13

Hej!

gör mig iordning nu

ska äta snart också, är astaggad inför matchen

hoppas de går bra nu!!
sen blire ju match på tis och ons med mitt egna lag också, tagagaggagagag♥♥

efter matchen ska jag stanna kvar o kolla på en annan match så vi hörs typ ikväll

/Sav

   

Av Sav - 29 april 2012 10:29

Hej!

vaknade typ halv 10 o har nördat fb o tv sen dess

kollat på Justin Bieber på tv också eheh

är inte så nervös som jag trodde jag skulle vara inför matchen, men de kommer väl

nu ska jag fortsätta kolla fb

hörs sen

/Sav

Bild jag tagit o redigerat   

Ovido - Quiz & Flashcards