savnehring

Alla inlägg den 17 april 2012

Av Sav - 17 april 2012 20:32

Hej!

hittade ASSNYGGA kläder t discot ass ÄLSKAR DOM!

uhhm, skypar med Kim o Nicole nu! bästa vi :D

snart blire desperate housewives

iallafall kommer bilderna på kläderna nu så kommer jag blogga mer imorrn!

     

Bandoue (stav*) 59;-  - Gintricot

Spetslinne 99;-  - Ginatricot

rätt billigt ändå :D

jag vet att mitt hår står upp där ..  

Av Sav - 17 april 2012 14:57

Hej!

som i rubriken har mitt humör vart lite upp och ner idag men jag har mest vart glad faktiskt (A)

mycket samtal med lärare i skolan idag, och nej jag har inte gjort nåt men de var av lite olika skäl

idag blire ju somsagt överby med Nicole! har exakt tvåhundra spänn :D fast jag ska försöka hitta lite mer 

ingen aning om vad jag ska köpa där, men om jag hittar nåt billigt o snyggt som är typ en tröja/linne/topp eller ah ni fattar så kommer jag köpa det

fårse va jag får med mig hem, men om jag inte hittar nåt tar jag bara nt som jag har hemma på fredag!

nu ska jag snart dra t Nicole

vi hörs senare

/Sav

passade på att ta kort på mobilen jag har för tillfället (som jag sa så ser ni nog att hela skärmen är sprucken!)  

Ovido - Quiz & Flashcards