savnehring

Alla inlägg den 6 april 2012

Av Sav - 6 april 2012 21:14

     

o Vad är det här för nåt?!?! det ska vara SOL!

   

/Sav


Av Sav - 6 april 2012 17:03

Hej!

denna dagen har vart helt GALEN men samtidigt väldigt rolig!

gick ju upp vid 6 och sen drog jag runt kvart i 7 o mötte upp Nicole Emma (som var sen) o Kim (som glömde sina benskydd o fick springa hem) 

gick t Kg på en kvart (a)

var pissevåta när vi kom fram kan jag lova!'

första matchen blev 1-1 mot Åsaka, vi spelade väldigt bra för att vara våran 9-manna match NÅNSIN! vi har inte ens tränat en enda gång på 9-manna!

o sen efter den matchen (var skittrött) skulle vi spela en till match direkt efter eftersom ett lag hade dragit sig ur -.-'

då blev det 5-1 t dom ^  men dom var jättebra o stora fast dom spelade väldigt fult o svor hela tiden o en hotade till och med en i mitt lag ;o

sen bytte vi om för våran match skulle spelas om typ 4 timmar eller nåt, oså gick vi på läktaren så ramlar ett småbarn o börjar storgrina o jag försöker ju bara gå därifrån för att jag trodde dens förälder skulle komma o hjälp den men dom kom aldrig så vare en som sa t mig, 'lyft upp den' oså gjorde jag det och alla stirrade!

sen försökte jag gå därifrn igen men alla kollar på mig som jag inte ha nåt hjärta så jag går fram o frågar hur det gick o den fortsatte grina så jag gick därifrån.

o mina kompisar stod bara o skratta åt mig!

och jag HAR ett hjärta men jag visste inte vad jag skulle göra! men de kom några o hjälpte sen!

sen gick vi o åt på Quality o dom la upp mat åt oss somom vi vore småungar, fick 11 köttbullar nästan ingen sås o jättelite potatis -.-'

när vi skulle gå tillbaka t Kg så blev det snöstorm så en en gång var vi pissvåta när vi kom fram!

sista matchen var i snöstorm, trodde allvarligt talat att jag skulle dö!

kundee inte vara ute mer på plan än i 3 min ;o

som tur var kortade dom ner matchen 20 min!

nu orkar ja inte skriva mer så vi hörs sen!

/sav

 

Ovido - Quiz & Flashcards