savnehring

Alla inlägg den 2 april 2012

Av Sav - 2 april 2012 20:11

Hej!

kom hem från löpträningen för en stund sen, bästa jag (vi) som sprang 4 km på 30min♥♥♥ och jag lever fortfarande!

när man kommer hem möts man av en FET godispåse som mamma köpt, kan de bli bättre ?! nej!

+ vi har ingen matteläxa idag!

nu blire BARA att ta det lugnt 

hörs sen/imorrn

/Sav

 

Av Sav - 2 april 2012 17:00

Hej!

stack o baka hos Kim förut hahaha o spelade in ett video inlägg, hon kanske lägger upp de? ;)

nu lyssnar jag på den HÄR låten, så bra asså!

taggar löpträningen, hoppas den går bra! o gå upp för den hemska dalbobron också ucsh"!

provet gick bättre än vad jag trott, först fattade jag inget men efter ett tag kunde jag!

svarade iallafal på alla uppg, om det var rätt vet jag intE"

men asså en sak blev jag fett arg på, jag hade skrivit på en liten kladdlapp svåra ord som jag lagt i mitt pennskrin som typ protoner o sånt, oså hittar jag inte skiten?!!? blev så arg

nu ska jag göra mig iordning för träningen!

/Sav

 

Av Sav - 2 april 2012 07:18

jao, då vr det den sista veckan innan lovet kvar, kommer nog klara den här o sen blire slappaslappahakulslappa!

dagen idag blir inte så jobbig för först har vi klassråd,sen idrott, NO prov o kyrkan sen bibblan sen slutar vi så vi kanske slutar tidigare :DDD

MEN No-provet asså, kommer gå åt skogen, glömde boken i skolan så jag har ine kunnat öva o jag suger på NO 

skulle kanske få betyg på dom också asså ÅHHHHHHHHH!!!!!!!!!!!!!

men jag kommer antagligen dö på två ställen idag, provet och löppträningen som jag ska på för första gången iår! har vart med på den en gång förut o höll på att dö. förra gången sprang dom 5kilometer, jag o 5 kilometer funkar inte riktigt! -.-'

men nu måste jag göra mig iordning, hörs när jag kommer hem!

/Sav

 

Ovido - Quiz & Flashcards