savnehring

Alla inlägg den 13 april 2012

Av Sav - 13 april 2012 20:09

Hej!

ingen otur för mig idag iallafall ;o skönt!

låg o lata mig i soffan till typ två? sen gick jag o Kim o köpte godis på ica

vi satt på min gård o åt det sen blev de kallt så vi bytte t Kims gård, men.. där hände det en sak som skrämde skiten ur oss. så vi gick in t Kim!

där snackade vi o hade väldigt kul haha..

nu blire film o fredagsmyyyyyys :D

juste! såg en limousin (STAV**) som åkte förbi utanför mig förut *happyface*

hörs senare!

/Sav

rätt gammal bild ;o

bb

Av Sav - 13 april 2012 12:19

Hej!

vaknade för ett tag sen o nu kollar jag bb!

är sugen på att köpa godis idag, det är ju trotsallt fredag

vi får se vad jag gör idag

imorrn blire att dra t A-hallen o kolla på gymnastiksak, finns väl roligare saker att göra men de duger

hörs sen

/Sav

 

Ovido - Quiz & Flashcards